Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ

Αυτό το φωτιστικό ήταν της μαμάς μου.Δεν υπάρχει αρχική μορφή γιατί όταν ξεκίνησα να το φτιάχνω δεν είχα αρχίσει ακόμα να επισκέπτομαι κάποια blogs και ούτε φαντάστηκα ότι θα ασχοληθώ πιο σοβαρά καθώς ήταν πρόσφατος και ο θάνατος της μητέρας μου και το μόνο που με ενδιέφερε ήταν να το κρατήσω ως ενθύμιο δίνοντάς του μια άλλη μορφή.
   Το φωτιστικό αρχικά ήταν ένα κλασικό πολύφωτο χρώματος νικέλ χρυσού,το καπέλο του φωτιστικού ήταν γυάλινο και είχε σχήμα καπέλου!και ενώ ψαχνόμουνα ακόμα βρέθηκα στη πρώτη έκθεση που έγινε στην Αθήνα(χειροτέχνικα 2011) που διεοργάνωσε το ftiaxto.gr.Η έκθεση διήρκησε 2 μέρες στην οποία έγιναν κάποια σεμινάρια που παρακολούθησα.Την ιδέα μου την έδωσε το σεμινάριο της powertex(Μαριάννα Κοντοέ).http://www.powertex.gr/ 
Επειδή τα υλικά μου φάνηκαν λίγο ακριβά,σκέφτηκα ότι με ενα χρωματιστό ύφασμα βουτώντας το σε atlacol θα είχε το ίδιο αποτέλεσμα και έτσι πειραματίστηκα!Πήρα μια μακό φούστα της κόρης μου (που  δεν τη φορούσε πια) χρώματος γκρι, έβαλα λωρίδες στην ατλακολ και τις κόλλησα πάνω στην γυάλινη επιφάνεια του καπέλου.Εβαλα δαντέλα στο τελείωμα του και ένα φουλάρι της μαμάς μου που το έκανα κορδέλα και το πέρασα μέσα από μια εγκράφα καθώς και ένα χειροποιήτο τριαντάφυλλο απο τη μακό φούστα.Τέλος έβαψα τη βάση του φωτιστικού όπως φαίνεται στη φωτογραφία.....!
Προσθήκη λεζάντας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου